Your Time:
MyFreeCams Time:
No Avatar Photo Assigned
CRazyXXX
Status:
Profile Headline: gone crazyyyyy haha ....
Last Login:
Last Updated:
My Most Recent Pictures
About Me
Username: CRazyXXX
Gender: Male
Body Type: Athletic
Ethnicity: Various
Hair: Black
Eyes: Brown
Weight: 1000 pounds
Height: 7 inches
Age: 49
City: west coast Los angeles n hawaii depending on time wee
Country: United States
Sexual Preference: Straight
Smoke: Non Smoker
Drink: Occasional
Drugs: Experimented
Marital Status: Single
Occupation/Major: whatevers and living life ....
School: 8 yr degree bachelors
Favorite Food: anything lol edible ..uhmm ... maybe 's
Pets: YOU !!! ^**^ _ ^**^ jus kiddin ... mayybe....
Automobile: VIPER -=- VW bug 1958 oval window
About Me: TIP ME!!! 1000 TOKENS FIRST .... wahooo lolzzzzzzzz jokes ... actually just a another person in society looking for answers and love in life dats all for now ... but tip me for more hahahahaha
Friends
Average Rating: (27 votes total)
Rate CRazyXXX:
Admirers:
(admire)
Profile Friends:
(make friend)
yodagt
Photo Galleries
Interests & Hobbies
Meaning of Life: u tell me .. i have not figured that one out yet hmmm wee hehe
Five Things I Can't Live Without: you me n you again n me is that 5 things ?? oops i guess food -air -water hehe
Favorite Books: LOL Does Playboy count?? haha jokes old school marvel comic books - more of a hobby-investment-collector
What I Like To Do For Fun: Like to snow ski and snow board n skateboadin basketball - fishing to many to list lol perving and just anything that gets ur andrenlin going ...
Favorite Songs: To many -funks classic rock pop ,country haha jazz whatever is good music
Favorite Movies: Star Wars , Fast Times AT Ridgemont High, Scarface , Godfather , Gladiator , etc ...
Craziest Thing I've Ever Done: looked at YOU ... FOOL .... haha woop woop there it is.... u really dont wanna know or maybe i just dont wanna tell ya here :D iam already ... baliw
If I Could Be Anywhere Right Now: with u ? lol haha just traveling the world and meeting new people n cultures n just learning more about this world
Hobbies: snow skiing snowboardin ,surfin, fishin shit actually anything ... does sex count ? hehe haha joking wee maybe
Talents: licking ... haha
Perfect Mate: a good person with high character values = and does not hurt if she is petite and beautiful but its what is in the iniside that counts the most
Perfect Date: haha with YOU !!! maybe
Turn Ons/Offs: my turn on is ? is right turn there then maybe a left turn over there ?? depends on .... YOU = turn off? usually only when exiting a freeway haha woot woot
Best Reason to Get to Know Me: find out and we both will know this reasons haha maybe n maybe not
Message Wall
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Crazyyyyyyyyyyyyyyyy haha thank you so much for being crazy and crazy little thing called love.. LOL missed you crazy one <3
hahaha im letting da suspense get to ya jane .. so tic tock tick tock .... just messing with ya ... soon lokajane
Im still waiting for the PART 3 loko ..... lol
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
ok Crazy Lalake , i will post here the pics i want u to backgroud ! HAHAHA ))) mua
weee thanks pouty how sweet of u and your welcomes ..... and haha lol i ll put ur pic next time weee ..... ok send me the pic u want on here Lols wee ingat pouty
Hello Crazy Lalake LOLS . why i am not ur background ? haha ^^ just kidding . just wanna say thank you for being nice to me in lounge ******** TC always .
hey crazyxx i give waring you about patrical as phatrical she try asked me about my mfc user and password that why she did thief my password then i ban her again
wee thanks for da comment phatrice wee n no worries about that ... wee n thanks again hehe my friend ur sweet n nice person mwahs ingat
Load more comments

Send MFC Mail to CRazyXXX